9 de juny del 2011

QUE JA TORNE A DONAR GUERRRRAAAAAAAAA

UN RAIG DE SOL

Per fi ja se veu un poc el sol en la meua vida. Ahir i el dilluns vaig eixir a provar com responia el peu i el resultats, de moment, han segut prou bons. Tot i que encara tinc una molèstia en el peu de moment va prou bé i no em fa el mal que ni em deixava córrer i que ja portava unes quantes setmanes molt llargues en alguna que altra descàrrega i patiment per culpa de les electròlisis.

Tot i això tinc que donar les gràcies a estes, perquè sense les quals no se si estariem en este estat en estos moments. També he de dir que encara no esta clar que haja acabat totes les sessions de rampaes , tinc que esperar tres setmanes a vore com evoluciona la cosa però fa bona pinta. No res mes xicots ja no me estire mes, jejeje, ara a córrer i a disfrutar d'aquest deport que tant ens agrada.

Amunt, amunt....

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

Molt bé Sergio. Ja tenie ganes de sentir notícies positives per la teua part.

Ara poc a poc i sense pressa, anar agafant la forma per poder fer alguna cursa d'aquest estiu i després a disfrutar de la Carros de Foc.

Ens veem.

Rocalaguela ha dit...

M'alegre saber que et trobes molt millor, ja tinc ganes de voret en acció per eixos tossals.

Pero paciencia i a curaro bé que si no venen les recaigudes i despres es pitjor.

Salut i Muntanya