21 de març del 2011

XIII MARXA A PEU BORRIOL 2011

El passat dissabte es va realitzar la tradicional marxa a peu de Borriol. Ahí vam estar una representació dels Culrojospelmon, i un fum de gent del nostre poble, Vilafamés.
















Com podeu vore en la foto de la dreta el meu germà i jo em fet l'estreno del equipatge oficial dels Culrojospelmon, bueno jo part, els pantalons els vaig sustituir per unes malles compresores. Fá dos anys vaig debutar en aquesta cursa i, vaig patir un fort enganxo en els isquios, en la baixá de després de la pedra, per aixó vaig optar en posar-me les malles compresores.

Aquest any han canviat un tram del recorregut i la veritat que ho han encertat. M'agradat molt la part de les cordes i amés amés, s'han pegat una bona currá limpiant rastolls i malea per obrir la senda fins el 3º Control.














Bueno pués aquest any en trobe molt bé i estic bastant motivat perque m'estant eixint les curses molt bé dins de les meues possibil.litats. En Atzeneta ja em va eixir un "tiempasso," i en aquesta també. Com havie explicat abans , fá dos anys ja la vaig fer, i debut als problemes que vaig patir en els isquios, vaig fer un temps de 3:16:28. Aquest any he trencat els meus pronòstics previstos, la idea era baixar de les 3 hores i com a millor temps, fer entre 2:45:00 i 2:50:00 que ja es un bon temps. Bueno pués al final he fet 2:36:18 "TIEMPASSO" i amés amés, he acabat en molt bones sensacións de cara a la MIM.


La resta d'acompanyans dels Culrojospelmon, el meu germà Gormiti i Antonio el Cordobés, tambe ho van fer molt bé. Era la primera vegada que feien aquesta cursa i els temps que varen fer van ser:
Gormiti 2:54:25
El Cordobés 2:45:08
Bueno pues, aci acabe la meua crònica de la volta a peu de Borriol 2011.
Ara ja no en fare d'altra fins a la MIM.
Seguirem entrenant tots els caps de setmana en les eixides llargues progamades i a disfrutar de la muntanya!!!

4 comentaris:

Nunivak ha dit...

2h 36m? Me pareix que algú té un compte pendent en aquesta marxa per a l'any que vé.
Molt bé Cristian, si seguim la preparació programada crec que podem aconseguir els objectius que ens hem proposat a la MiM. En coneixement i una mica de sort intentarem fer un bon temps. Per provar-ho que no es quede.

Pelailla ha dit...

Carreron, mol be noi heu fet un bon debut de la roba. Ara a per la proxima.

Rocalaguela ha dit...

Enhorabona per el carreron que te vas marcar !! ara per la teua culpa me tocara tornar a fer-la, i abans de la MIM esta Cabanes podries acompanyar-me.

I la MIM si podem la rebentarem !!!!

Elbakdelcentena ha dit...

Santi G., com he explicat en la crònica les sensasions son molt bones,ara,com tu dius en coneixement es pot fer un molt bon temps en la MIM.
Sergio, me pareis a mi que la próxima que ens ficarem el equip será ja en la MIM, aci si que ens farem una foto com deu mane.
Santi S., M'agradaría acompanyarte a la cursa de Cabanes, però es el día 16 d'abril i tinc una boda i es de prou de familia, cosí germà de Zenaida, no podre faltar a la ceremònia, a l'any que be si podem tots la farem junts.