29 de maig del 2013

32 Volta al Terme de Fondeguilla (VTF)

Després d'estar uns mesos parat tenia ganes de tornar a la competició. L'última vegada que em vaig posar un dorsal era el 3 de febrer, per a les 6 hores d'Ultrafons de València.

Després de portar unes setmanes entrenant i augmentant el volum de quilòmetres gradualment, tenia ganes de competir i provar sensacions.

La cursa escollida: la VTF. Una prova bonica, bén organitzada i dura, on els quasi 2.500m D+ em donarien la resposta que buscava.

Aquesta seria la tercera vegada que faria aquesta cursa i els temps de referència que tenia eren del 2009, quan la prova va ser campionat d'Espanya. En aquella ocasió vaig completar el recorregut en 4h 57m.

A les 6.00h del matí comença la cursa i els temps dels 2 primers controls (aigualit i l'ereta) són 2 minuts més lents. No em preocupe massa i vaig fent. Tinc bones sensacions i les cames responen trotant cap amunt. Al pas per la Nevera vaig 2 minuts millor que el 2009.

Al km 20.3 està el control del Marianet amb un fum de gent animant. Marque 2h 40m, millorant en 5 minuts el temps. El calor comença a notar-se i hi ha de parar compte en menjar i beure per no desfondar-se.

Al pas pels controls de colom, aiguamolls, garrut i pipa, anava guanyant temps respecte l'edició del 2009. I així va ser com vaig completar la meua millor Volta al Terme de Fondeguilla en 4h 38m.

Content i satisfet pel temps, però sobretot per les sensacions obtingudes durant la cursa.

Santi Garcia.

3 comentaris:

Elbakdelcentena ha dit...

"Olé" "Pa llevarse el sombrero"

Santi,m'alegre molt que tornes a estar com un bou i que tingues bones sensasions despres de la mala ratxa que has passat.
Amunt i crits!!!
Enhorabona!!!
Carrerón!!! carrerón!!

Rocalaguela ha dit...

Mascleeeeeeeee !!!!!

Nunivak ha dit...

Torne a vore la llum.

De moment bones sensacions i bons entrenaments. Fins a finals de mes espere augmentar el volum de quilòmetres i esperar que isca bé la preparació del GTP.

Gràcies pels ànims.