11 de novembre del 2013

30 Mitja Marató de Castelló

Ahir va ser un dia molt especial, ja que la meva dona debutava en una mitja d'asfalt i no ho va fer gens malament 1:44:24, pel que a mi respecta també vaig complir en el meu objectiu que era baixar d'1:24:00 i vaig fer 1:23:38 que no està gens malament per vindre de la muntanya i la llarga distància.

Vull donar les gràcies a tots els que ens vau donar ànims i vau fer fotos durant tot el recorregut però especialment a Santi Garcia i Arnau Garcia per estar durant tota la cursa pegant-mos crits, animant-mos, avituallant-mos ,donant forces fins als últims metres, mira que sou parits!!! Me vàreu fer traure el fetge un parell de vegades.


2 comentaris:

Nunivak ha dit...

La veritat es que vam disfrutar seguint-vos en les bicis. És una altra manera de viure la cursa i em va agradar.

Els que vau córrer vau ser vosaltres, així que felicitats i enhorabona pels temps aconseguits.

Elbakdelcentena ha dit...

ieeep!!! Mira que sou durs, ENHORABONA, Santi estas com un bou i sandra aixó esta molt bé, se note que eres constant en els entrenes, segur que os eixira una Marató de puta mare, mols ànims i endavant!!!