9 d’abril del 2014

CRONOESCALADA-SANDRA

Mai havia fet cap entrada parlant d´aquest tema, pero com els meus companys de ves en quant es proven en fer la famosa cronoescalada, recorregut de quasi 3km amb un desnivell positiu de algo mes de 300m, jo no anava a ser menys.

Ja ho havia fet mes voltes, algunes vegades millor i altres pitjor, pero ahir no se que em deia que ho havia de fer, havia d´interntar-lo. No ere el dia mes indicat, volie eixir a estirar cames, disabte havia sigut la Pujada a la Nevara de Atzeneta i a més  tinc molesties a la fascia del peu dret, però tenia temps i ganes i algo dins de mi que em deia que ho fere, aixi que calente un poquet per el poble i comence la famosa cronoescalada, arrivant dalt de tot al pinet amb un temps record personalment de:

- 28:32 min, 2,76Km, 327+.