15 de març del 2016

X Marató de Muntanya de Borriol - MABO (2)

Bueno pues ja tinc la meua primera edició de la MaBo acabada i en un temps millor del que me esperava.

Com comentava en l'entrada anterior, el recorregut transcorre per un terreny dur, díficil i molt tècnic, així que la meua intenció era eixir tanquil i anar de menys a més.

Pel control del Mas de Jaume passe en el temps que tenia previst i a les Antenes vaig 5 minuts per baix, que els mantinc al control de La Pobla. Arribe bé al Coll de la Mola i Morico i faig una baixada molt bona al control de Tarongers, on poc abans d'arribar ensopegada i caic raspant-me totes les mans. Encara així li guanye 10 minuts més al temps que tenia previst.

Per un moment se me passe pel cap les 5.30h, però pujant a Raca veig que no podrà ser. Comença a fer més calor i les cames, pot ser degut a la caiguda, m'avisen de principis de calambres. A partir d'ahí ja m'oblide del rellotge.

Les cames ja me pesen. La pujada de Llovera és la puntilla i en l'última baixada abans d'agafar la pista que ja ens porta a Borriol, ensopegada de nou i torne a caure. Aquesta vegada m'he fet més mal. Em costa alçar-me, doncs les cames s'han bloquejat de dalt a avall. Conforme puc torne a caminar i poc a poc vaig fent cap a Borriol.

Arribe a meta en 5h 37m (un temps que haguera firmat abans de començar).
112 classificació general - 37 veterà A

Gràcies a tots els que m'haveu animat pel recorregut i sobretot a Santi per seguir-me i avituallar-me a la perfecció. I enhorabona també a tots els culrojos que han sabut suar la samarreta del C.M. Vilafamés.


Santi Garcia.