12 de gener del 2012

UTMB 2012. Beaucoup de chance.

A la pàgina web de l'organització publiquen:

10.000 corredores que representan a 72 naciones y que cumplen las condiciones para la calificación en las carreras se han inscrito o registrado previamente a uno de los cuatro eventos en el año 2012 de The North Face® Ultra-Trail du Mont-Blanc®.

EL UTMB® esta lleno al 195% con 800 corredores inscritos definitivamente, (aquellos que no salieron elegidos en el sorteo de 2011 y por lo tanto inscritos de manera prioritaria para la edición 2012). Se realizará por lo tanto para los corredores preinscritos, un sorteo con algo mas de una probabilidad sobre dos, de salir elegido.

El resultado del sorteo se comunicará el 20 de enero a las 10:00 (Hora de Paris). Cada uno recibirá de todos modos un correo electrónico con el procedimiento a seguir.

También vamos a modificar las condiciones de inscripción para el año 2013. En concreto, se realizará un cambio en el número de puntos calificativos necesarios: para inscribirse en el UTMB® 2013, se necesitarán 7 puntos en un máximo de tres carreras de 2011 o 2012.

Cada vegada es complica més per poder fer aquesta gran prova. La carrera reina. La original, com li van dir a la primera edició ara fa 10 anys. Nosaltres enguany farem tot el que siga possible per poder acabar-la, perquè si no és així ens tocarà tornar. Per què?

Perquè fer la volta al Mont Blanc es descobrir un univers incomparable, és complir un somni, és atravessar un jardí màgic per contemplar els cims, les valls i els glaciars majestuosos i descobrir un paisatge d'una bellesa excepcional. Una carrera que tot corredor d'Ultres ha d'acabar almenys una vegada en la vida.

Beaucoup de chance mes amis.

Santi Garcia.

1 comentari:

Elbakdelcentena ha dit...

IeeeeeP!!!!, aço ja s'arrima.
Cada vegada ho fan mes dificil, 7 puntets en 3 curses, quasi rés!!!
Sergio espere que tingues sort i t'agafen enguany, si nos ja pots apretar les dents per treurer els 7 punts.
Molta sort i ànim!!!
Amunt culrojospelmón!!!