26 de juny del 2013

Després de un merescut descans me he decidit a fer la meua crònica del cap de setmana que he pasat.
Este cap de setmana va ser la ultra mitic a Andorra i uns amics i jo ens vam enfilar cap allí dalt amb la intenció de afrontar el repte de la cursa mes dura que he fet jo fins el moment, uns 117 km i uns 7500 mts de desnivell positiu, amb pujades i baixades molt dures, tant per la inclinació com per l’estat del terreny que era molt tècnic i estava ple de fang i aigua. La meua intenció era afrontar-la com entrenament per a la UTMB i vore si la feia amb bones sensacions i de una peça ( Jejejejej ) aixina que vaig decidir eixir a roda de Sonia Escuriola i David Mundina el meu trainer ( jijijiji ) ja que ells anaven a fer-la tranquils i vaig pensar que els aguantaria tot lo que podria i després els deixaria anar però Sonia no es trobava be i va decidir retirar-se ( es lo millor que va fer perquè jo crec que va ser algo de mal de altura i com solen dir “una retirada a punt pot ser una victòria mes tard” ) i David la va acompanyar fins al punt de control, aixina que emb vaig quedar sol i vaig seguir a la meua marcheta ( xino, xano pero sense parar). Tinc que dir que al final la cosa va eixir millor del que em pensava,bones sensacions durant tota la cursa i damunt vaig quedar en la posició 42, algo de lo que estic molt content vist la de abandons que van haver.
També vull donar les gracies a tots els amics que he fet allí dalt ( Rober, Maica, Coco, Alberto, Sonia ) en els que he passat moments molt bons, a David per tindre tanta paciència en mi i ser tant bon entrenador, a tots els meus amics, els culrojos que sempre estan ahi per a tot, a Claudio que gracies a ell me done ganes de superar-me tots els dies un poquet mes, als meus familiars que me animaven durant la cursa i en especial a la meua dona que sense ella no podria fer açò que tant me agrada. Gracies a ells açò es possible.

I per a acabar una frase que me solc dir jo tots els dies i que els que me coneixen me hauran sentit alguna vegada “ VA DESMALLAT, APRETA EL CUL, ACACHA EL CAP I TIRA PER AMUNT “ jejejejejeejejeejejeje, a disfrutar de lo que mes vos agrada........

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

Enhorabona Sergio.

Has fet una gran cursa i no tinc dubte que faràs un bon UTMB. Has entrenat per a d'això i t'ho mereixes. Però eres més casporro que el copón ...

Felicitats i a seguir endavant.

Elbakdelcentena ha dit...

Enhorabona!!!
Tens unes castanyes com la rocagrossa de Vilafames!!!

Amunt culrojospelmon!!!