11 de desembre del 2013

IV Marató Internacional Ciutat de Castelló (2)

Aquesta és la foto que jo haguera volgut tindre amb el subcampió d’Europa de marató (Barcelona, 2010) per a ser un diumenge perfecte. Chema Martínez calentava en la zona d'èlit i evidentment jo no, i molt amablement va accedir a fer-se una foto en Arnau.
Però tampoc em puc queixar, doncs baixar de 3 hores i fer millor marca personal (2:59:15) no passa sempre.

Ni en el millor dels casos podia pensar que seria sub 3h.I es que com ja sabeu, només han sigut 6 setmanes de preparació específica per fer la marató. Sí és cert que el fons que portava de la muntanya seria profitós, però el dubte estava en saber si podria aconseguir mantindre el ritme adequat durant eixos 42195m.

Juanlu ens havia preparat el pla d'entrenament i ell més que ningú, fins i tot més que nosaltres, sabia com podiem rendir a la marató.
El pla no era exigent, només tenia 4 dies a la setmana i un altre opcional que jo vaig decidir fer-lo de bicicleta (en total 5 dies). Però els dies de qualitat hi havia d'apretar, doncs els ritmes eren exigents.
Això sí. No em vaig saltar cap entrenament. Des del primer dia fins la marató vaig seguir el pla de treball que ens va preparar Juanlu.

8a Marató i Millor Marca Personal - 02:59:15

Posició general 155 - Posició categoria (veterà M40) 47

Santi Garcia.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Sub 3 hores en 6 setmanes con dos cojones.....

Elbakdelcentena ha dit...

IMPRESIONANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Una vegada més es demostrà que la constancia i la cabuderia valen pera algo.Com diu Saborit CON DOS COJONES....