11 de desembre del 2014

V Marató Internacional Ciutat de Castelló (2)

Ja han passat uns dies de la Marató i les cames van tornant al seu lloc.

Aquesta ha sigut la cinquena Marató de Castelló i la meva cinquena participació. Espere poder participar en les següents edicions mentre el Club Running Castelló i l'Ajuntament de Castelló segueixen organitzan aquest esdeveniment esportiu amb l'èxit, compromís i il·lusió que ho estan fent fins ara.

Respecte a la cursa, i a títol personal, no hi ha molt de contar. El plantejament inicial era eixir amb el pràctic de 3 hores i anar fent quilòmetres, però tampoc amb ganes de patir més del compte.
Si a d'açò li afegim que ens vam quedar sense pràctic, per lesió segons diuen al km 3, i que pujant del Grao el vent bufava fortet desfent el grup, vaig decidir oblidar-me del rellotge i disfrutar de l'ambient del centre de Castelló que tornava a estar ple de gom a gom per animar als corredors.

Gràcies a tots els que m'heu animat, cridat i donat ànims al llarg de tot el recorregut.

03:05:03 - Pos. general 221 - Pos. categoria (veterà M40) 61

Santi Garcia.

2 comentaris:

Sandra ha dit...

No se qui em va dir un dia: un marató sense patiment no es marató!!!! Espere vore't a eixa linea de meta moltes edicions mes.

Nunivak ha dit...

El que t'ho va dir vaig ser jo i no me desdic ... O no és veritat? jejeje