2 de març del 2015

IV 10K Animatemps de Vila-real

Dissabte 28 de febrer vaig participar en aquest 10K a Vila-real.
Perquè?, em preguntaven alguns amics. "Si la setmana que ve vas a fer un ultra de 150km, que collons vas a Vila-real a córrer un 10K".

Primer de res perque l'organització em van demanar que els tirara una maneta fent de pràctic, en aquest cas, de 45 minuts. I depen de qui t'ho demana no pots dir que no. Enrique Speaker i els seus colegues formen un col·lectiu que rebose il·lusió i quan et sol·liciten eixa col·laboració no pots negar-te.

El segon motiu es perque en la majoria d'ocasions ja no corre per un temps o per millorar un crono. Corre perque m'agrada, perque disfrute. Xale veient les sensacions de la gent en la línia d'eixida i compartisc la satisfacció ó patiment, en algunes ocasions, al creuar la línia d'arribada.

Porte 17 anys en aquest esport i encara vaig per ahí buscant noves rutes, furgant pels wikilocs per baixar-me tracks i espere seguir il·lusionant-me per molts anys més.

Salut i muntanya (i algun ratet d'asfalt).

Santi Garcia.