31 de març del 2015

UNA MABO ÈPICA !!!!

Ja feia anys que volia fer aquesta cursa però per motius de feina mai l’havia pogut fer , aquest any que podía fer-la, el dia que van obrir les inscripcions al segon d’obrir-les  estava jo reomplint el formulari d’inscripció.

La nit abans plovia a cànters, i el dia de la cursa un moment  abans de l’eixida va deixar de ploure per tal de que tots els corredors ens confiarem, als 30 o 40 minuts de cursa es va tornar a ficar a ploure i ja no va parar en cap moment, era conscient de que la meteorologia era complicada i el terreny estava perillós.

Vaig decidir fer la cursa tal i com l’havia somiada la nit abans, de menys a més i aplegant a la Pobla Tornesa amb ganes de més cursa i ho vaig complir. En arribar a la Pobla me trobava molt sencer i vaig seguir en la mateixa tàctica fins arribar al control dels tarongers, allí es on comença la penúltima pujada la de Racca i allí va ser on vaig començar ha cremar tota la pólvora que me quedava i agafant a corredors,  això encara me motivava més.  Al final vaig creuar la línia de meta en 5 hores 19 min amb Oriol i Adrià entrada TRIOMFAL. Molt millor de com l’havia somiada !!!

En part me va eixir tant bona cursa per Sandra i Santi Garcia que en cada avituallament estaven allí per reomplir-me les botelletes i donar-me ànims !!! me donàveu forces i tranquil·litat sou molt grans, ni el fred, ni la pluja os va fer arribar tard a ningun punt. També vull agrair al meu preparador físic David Mundina tot el seu treball per que ha donat el seu fruit tant esperat i al meu amic Juanan Ruiz gracies per  els seus experts consells.

El tracte al corredor es extraordinari, l’organització i voluntaris de la cursa van treballar molt dur a pesar de tindre un dia especialment complicat per la pluja. Espectacular !!! si tingues que puntuar-los del 1 al 10 la meva puntuació seria de 11.


Tornaré amb ganes de més MABO !!!!!



1 comentari:

Sandra ha dit...

Oleeee ahi, pedazo cronica¡¡¡¡¡