9 de juny del 2015

Cursa Vall d´alba 2015.

Dissabte es disputava XI Volta a Vall d´alba, cursa de la lliga nord i amb molta acudida de corredors. 
Despres d´un any, despres de la MIM 2014, sense fer cap cursa ni cap entrenament de muntanya, vaig decidir inscriu-me, es una cursa sense desnivell i practicament amb tot el recorregut asfaltat, hormigonat o pista, llevat d´unes sendetes de pedra solta. Per tant vaig decidir inscriu-me i pasar un bon mati amb companys i amics, i la veritat que no em vaig equivocar.

Dissabte si vaig xalar i molt. Amics, coneguts, avituallaments, xarrar, cevessetes, i per supost correr i no poc jijiji,.....ahhh i molta calor. 
Els primers kms molt rapids...ni que fora un 5K jajaja, despres ja va començar lo bo, jo no estic acostumbrada a eixos repexonets i eixes sendes, al pla de Vilafames aixo no esta jijijij.
Al final 1h2min20seg, molt contenta per al entrenament que porte, si aprete baixe del hora, guas guas guas¡¡¡¡
Si m´arrive a tocar la bici de 29'' que sortejava L´albea, haguere sigut un dia redó.
Un canvi d'aires sempre va be, fins la propera.
Gracies companys per aquest mati.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Lo mes important es disfrutar !!! i tu cada vegada xales més.