24 de febrer del 2010

MiM 2010

Aquest any serà la meva primera edició de la MiM.

Ja veurem com em va, la veritat es que estic molt il·lusionat però al mateix temps tinc una miqueta de canguelo, ja que son 65 km i 2500 m de desnivell positiu.

El Sr. Bak diu que vol fer-la en 8 H. 30 min. Jo intentaré acabar-la en ell, que ja es molt per no haver-la feta mai. El Sr. Nunivak esta pensat-se si la fa en nosaltres o si fa record i per lo que fa al Sr Juanlu se esta pensant de si fer-la o no, de moment se decanta mes per el no que per el si. Peró intentarem fer-lo canviar d'opinió.

Ja vos contarem que fem i com nos va.

Salut i Muntanya.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tú mestre. Això de qu el sr. Nunivak s'està pensant si fa record es pot interpretar de qualsevol manera. Supose que has volgut referir-te a fer marca personal, no!

Elbakdelcentena ha dit...

Observa la foto del meu perfil i imaginat amb els teus bessons entrant per la porta de San miquel de les torroselles , es una pasa...