9 de juliol del 2010

VI Cursa de Muntanya de Benassal

Després d’uns dies de certa recuperació, doncs encara estaven recents els 120 kms del Trail d’Albocàsser, vaig fer cap a Benassal per afrontar la VI cursa de muntanya (21 km). En aquesta ocasió seria l’únic representant dels culrojospelmon que anava, doncs la resta, per diversos motius no podia vindre. Això sí, presionar via SMS i que sabien fer-ho i de bon matí. A les 6.30h ja tenia un missatge al mòbil que em “suggeria” baixar de les 2 hores (si es que això de matinar a alguns no els sente gens bé).

Aquesta prova, era la tercera carrera de la Lliga Castelló Nord de Curses de Muntanya i curiosamente mai l’havia feta. Així es que no tenia cap referència aproximada sobre el perfil, ni de temps intermedis.

Vaig decidir eixir fort des del principi, doncs d’aquesta manera evitaria un possible tapó en cas de que es puguera produir. Al prompte em vaig adaptar a un ritme que em resultava còmode i sobre el km 3 vaig passar a Silvia Sos, que al final va ser la primera classificada. Així es que vaig pensar seguir al mateix ritme, doncs el perfil de la cursa no és excessivament dur, encara que té un parell de pujadetes que te fan bufar de bona manera.

D’aquesta manera i ja sobre el km 16 m’ajunte en un parell de corredors que comenten que poden entrar sobre les 2 hores. Ahí em va vindre al cap el SMS que vaig rebre a les 6.30h del matí. Així es que em vaig apegar com una lapa a aquestos 2 corredors i au, cap abaix cagant òsties que “Lorenço” apretava i començava a fer calor.

Al final no va poder ser per bén poquet: 2h 01m 07 sg

Després de la dutxa i de la xarradeta amb alguns coneguts, vaig replegar les samarretes del I Trail Maestrat Extrem, doncs ja vam quedar amb l’organització que les repartirien als que pujavem a Benassal.

Per acabar i recuperar forces vaig tornar a l’espectacular avituallament de meta, on hi havia gran quantitat de menjar i beguda (aquarius, coca-cola, cervesa, cocs de tot tipus, fruita i bocates que feien al moment). La veritat és que va ser impressionant.

La pròxima intentarem que siga Morella, quarta carrera de la Lliga Castelló Nord de Curses de Muntanya.

3 comentaris:

Rocalaguela ha dit...

A esta si que t'has enrecorda't del clips del dorsal, Eh!!!!

Jajaja,

Jo vos acompanyare en la cursa de la Serra.

Amunt Culrojos!!!

Nunivak ha dit...

Clar que m'he recordat. Si haguera tingut d'esperar-me a que em feres memòria encara estaria esperant.
El que has de fer es canviar-te eixa fotillo del perfil que ja està un poquet antiquada.

Elbakdelcentena ha dit...

yeeep!!! No te va anar gents malament la presió via SMS...

Bueno jo si que faig conter de acompanyarte a Morella, en fa molta il.lusió per ser la primera.
Avore si en la Serra d'Engalceran en podem estar tots.

Ale pués!!
Amunt culrojos!!!