21 d’octubre del 2010

VII VOLTA FIRA D'ONDA 10000 Metres.



El diumenge per el mati varem anar Santi Garcia, Sergio Roldan i un servidor a fer el 10.000 d’Onda. Tinc que dir que va estar molt bé, hi havia molt de lloc per a poder aparcar els vehicles, teníem unes instal•lacions molt bones amb aigua calenteta, una bossa de corredor amb camiseta tècnica, calcetins i una braga polar i a mes a mes un avituallament al final de carrera en bocata refrescos i aigües. Tot això per 5 € que n’aprenguin per eixos pobles que es volen lucrar fent carreres, Les carreres es fan per fomentar l’esport no per omplir-se les butxaques. Un 10 per l’organització de la Cursa.

Jo personalment estic molt content d’aquesta carrera ja que vaig fer el meu millor 10000 i apart va ser un bon test per al Marató de Castelló, En aquest moment tinc molt bones sensacions ja veurem si segueixo així.

Santi Garcia i Sergio Roldan també van fer una bona carrera encara que Santi no esta content del tot, per que va tindre un parell de contra temps que no li van deixar baixar de 41 min però tot i això va fer el seu millor 10000.

P.d. Roldan no deixes d’entrenar i fes cas al entrenament i veuràs resultats. Has de baixar el temps de la Marató de Barcelona.



Mes fotos en l'album de picassa.

AMUNT CULROJOS !!!!

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

El que fa el que pot no està obligat a més.

A la pròxima tornarem a intentar baixar de 41m. (baixar de 40m. ho veig molt lluny)

sergio ha dit...

Vosatros no patiu que jo vaig per detras per si algu cau, ajudarlo a alsarse, jejejej