24 de febrer del 2011

SATISFACCIO

SATISFACCIO PERSONAL

Avui vull escriure sobre lo que se sent desprès de que te a eixit algo be, en el meu cas tot be desde que vaig escriure la crònica de “LA GRAN SUA” ( LA PODEU TORNAR A LLEGIR SI NO SE ENRECORDEU DE QUE VA, JEJEJE) el cas es que eixe dia me vaig dir que eixa pujadeta me la tenia que fer d’un tiro, i hui com es l’aniversari del blog, he aprofitat i per a celebrar-lo he tornat ha fer la mateixa volta. Tinc que dir que els resultats per a mi han segut espectaculars; per a un altre no ho seran tant però jo estic que me’n ix de satisfacció perquè la he fet en 48,48 i lo millor es que la meta que m’avia marcat la he superat pujant totes les costes de la volta al trotet. Quan te pase algo aixina tens algo que te corre per dins que no sabria explicar-lo, com si un cuquet te correria per dins i te done unes ganes de fer de tot, una satisfacció de vore que desprès de lo que patim entrenant les coses ixen be i això fa que tingues ganes de tornar a eixir una altra vegada, i una altra, i una altra....

També tinc ganes de donar les gracies als CULROJOS en especial als Santis i a Cristian perquè encara que no ho parega el apollo i la motivació que te done la gent es lo que te fa agafar impuls per a intentar superar-te dia a dia. GRACIES A TOTS.

3 comentaris:

Sandra ha dit...

Xicot, molt be, en lo cabuts que sou tots i en les ganes que teniu, eixe cuquet que dius que et corre per dins, en dos dies li fareu la pell, perque li agafara un cinc de copes de tant de esforç.
I en esforç esta clar que s´aconsegueixen resultats.

Elbakdelcentena ha dit...

Yeeep!!!! Pelailla, estas com un bou, com es nota que no pares.

Enhorabona pels resultats.

Ahí es nota la constancia i la cabudería en fer les coses.
No pergues el cuquet que portes dins, es lo que m'os mante a tots en aquest mundillo...

Rocalaguela ha dit...

Mira que eres bruto i salvatge !!!!

i ara diu que se vol apuntar al gimnas, cagate lorito!!!