8 de febrer del 2011

La cronoescalada de les Tosses

Avui, després de portar-ho uns quants dies al cap, m'he decidit a fer una cronoescalada. Una cronoescalada que he fet altres vegades i em serveix per saber un poc l'estat de forma en el que me trobe. En anteriors ocasions no sabia bén bé quina distància ni quin desnivell tenia, doncs encara no tenia el Garmin i em limitaba a agafar el temps amb un rellotge de cronòmetre convencional.

Ara, segons les dades que m'ha aportat el Garmin us puc dir que les característiques de la cronoescalada són: 2.750 mts de distància i 329 mts de desnivell positiu.

Com podeu vore en el perfil abans de començar he fet un calentament de 31 min i 6 km aprox. I a continuació he començat la cronoescalada des del punt de partida (lap 1 - plaça Ventorrillo) en direcció al racó del cementeri i acabar, sempre amb continua pujada, al final de la senda, on comença el Planàs (lap 2). Després he eixit a la pista i he baixat en direcció a les Roques de Mallasén, carrer Sant Ramon, avda. Fabian Ribes i finalitzar a la plaça Ventorrillo.

De forma que la cronoescalada de les Tosses, (lap 1 fins lap 2) m’ha costat: 20m 45sg.

Aquest ha sigut el millor temps que he fet en aquesta pujada i em confirma l'estat de forma i les bones sensacions que vaig tenint en aquestes últimes setmanes. Espere i desitge que duren. La Marató i Mitja ens espera. Encara queda molt, però il·lusió i ganes no ens falten.

Santi Garcia.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ye noi un dia quede per a ferla.soc pelailla

Elbakdelcentena ha dit...

Yeeep!!! Pelailla, tindras que esmorsar avans de fer-ho, jo l'he feta algun viatge i es d'amarres. ja,ja,ja

saludos!!!

Nunivak ha dit...

Yeeeeeep Sergio.
Ja sabia jo que eixia cronoescalada t'agradaria. Ah! que sàpies que no eres l'únic que vol provar-se a fer-la, hi ha algun culroig que també li pique el cuquet. Ja quedarem un dia per a fer-la i després esmorçarem.

Sandra ha dit...

Yeeee no cal ser tant crack, que jo eixe perfil tambe l´he fet, ehh, m´ha costat prou mes de 20 min, pero a casa que vaig tornar, sera perque jo tambe soc una crack? jejeje