24 de març del 2011

La Meua 1ª Cronoescalada a les Tosses



Be pues desprès de portar-la uns quants dies en ment i els dies que no la tenia jo en ment ja hi havia algú de fer-me memòria, al final el dimarts al vespre em vaig decidir de fer-la.

Aixi que vaig fer 20 minuts de calentament per el pla i desprès al arribar a la placeta vaig fer lap 1 i el pròxim lap 2 el vaig fer al pinet del Planàs. Del Lap 1 al Lap 2 em va costar 20 min 19 sec.

La veritat es que al principi creia que no acabaria la cronoescalada satisfactòriament però desprès m'anava encontrant bé i la vaig fer a un ritme mig de 7.16 min/km i 163 ppm de mitja.


Vaig acabar content i ara ja tinc un referent per a la pròxima ja que mai l'havia feta, també tinc algun company que diu que no me la convaliden perquè bufava l'aire a favor, pues saps que te dic "sin comentarios".


Ahi queda eso.

2 comentaris:

Pelailla ha dit...

jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mira tu¡¡¡¡¡ com les amollen per ahi¡¡¡¡¡un dia de estos me la preparare i ja vorem, jejejeje. ah mos tindrem que plantejar de fer un comite d´apelacions. jejejejejeje

Elbakdelcentena ha dit...

Xaaa!!! m'ha q'ueres bruto!!!,si no ho provaes te reventes i damunt com no eres cabut ni res, si no li guanyaes a Nunivak també te reventes, pués aneu esplai, no juguem que avore si se reventeu els dos fent estes animalades.Lo mes bó es que veient el perfil y llegint estos comentaris, donent ganes de provar-lo,avore si un día destos me prove jo...(sense reventar-me,ja,ja,ja...)