31 d’octubre del 2011

Voladores !!!!!

Avui he rebut les meves primeres sabatilles de competició i estic mes content que un gat en dos rates, despres de la meua millor marca en un 10000, alguns comentaris sobre aquest tipus de sabatilles i que el meu entrenador em va dir varies vegades que me'n comprare unes vaig decidir assesorarme de quines eren millors per mi i despres de varies opcions em vaig decidir per les Saucony Fastwich 5 em vaig decidir per aquestes per que ja en tinc varies de Saucony d'asfalt i estic molt content i volia anar a cosa mes o menys segura. Ara les provare en un parell d'entrenaments rapids per tal d'acoplarles al peu i el dia 6 de novembre a la Mitja Marató de de Castelló les estrenare en competició a veure si m'ajuden a baixar la meva marca.

Aci vos deixe una foto per que le pugueu vore.

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

Pel que he pogut vore són unes sabatilles de 220 gr. Orientades bàsicament per competir o fer entrenaments de qualitat. Molt versátil i còmoda. I, OJO!: "Orientada a corredores expertos, con un peso por debajo de los 70 kilos y que rueden por debajo de los 4 minutos el kilómetro".

Això ja són paraules majors, aixina que ahí te quiero ver. A baixar la marca en Castelló, però JAAAAAAA!

Rocalaguela ha dit...

Yeeeep tu com van estes voladores !!!! Ho vaig aconseguir 1:21 ai queda eso !!