9 de desembre del 2011

TOT DESDE DINS

A poc meins d'un día per la II Marató Internacional ciutat de Castelló, vullc dir-vos que no em trobe preparat per poder cumplir el objectiu que tenía previst quant vaig pensar en fer-la. Al principi, els entrenos els portave molt bé, encara feia el día llarg, i encara que l'horari de trevall no en permetia entrenar a hores normals, en donava temps de fer calitat i tot l'entrene que en tocaba per setmana. En el moment que van cambiar l'horari d'estiu a ivern, les coses van cambiar considerablement, d'amunt que en horari normal ja eixie de nit del trevall, d'amunt hem tingut una bona temporada de molta feina (grasies a deu) que feia que encara acabare mes tart i em complicava molt l'entrenar com deu mana la Marató. Tot i aixó he fet el que he pogut, calitat no he fet tota la que en tocava, per-ho kilometres i eixides llargues si que les he mantingudes a medida de lo possible. Al igual que Sergio, tambe he tingut moments que he pensat en no fer-la per-ho desde dins hi havie algo que en deia que tirara en dabant, era la meua dona, Zenaida, que sempre ha estat donanme el suport que en feia falta, quant arriva-be a casa después del trevall era ella la que en donabe ànims per que en caviara de roba i m'en anara a entrenar, (canviat i vesten a entrenar), jo mentres preparare el sopar no pateisques en deia. Tinc molt que agrair-li i a més a més , encara tinc un motiu mes grant que en donará tota la força necesaria per afrontar la Marató fins el final. El motiu es que la tornen a operar de les cames i ho vullc fer per ella, per la gran afició que té i que sempre en diu qu'ella no podra fer-lo mai, aço m'emosione molt i al mateis temps en dona molta força.
El meu objectiu sera el acabar-la lo millor possible.
Que pugueu cumplir els vostres objectius!!!
Molta sort a tots!!!!
Gracies Zenaida!!!

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

Com li vaig dir a Sergio, em sap greu que no pugues fer la Marató amb els objectius que t'havies proposat. Però sempre no es pot amb tot el que es proposa i decidir-te a fer-la ja diu molt.

Així que ànim i a per ella, que ja arribaran èpoques millors per poder fer marca. I ser finisher d'una prova com la Marató no ho poden dir tots.

Elbakdelcentena ha dit...

Moltes gracies pels ànims Santi. La veritat que atrevir-se a fer una prova d'aquestes caracteristiques ja te un gran merit. Crec que sempre hi ha algo que t'anime a fer-ho, bé siga una marca, un repte personal, una promesa...

Molt d'ànim a tots i a per ella.