17 de desembre del 2011

Objectiu Sub-3 aconseguit !!!

El 21 de setembre quan faltaven 82 dies vaig començar a entrenar per tal d'afrontar el repte de ser sub-3 en la II Marató Internacional de Castelló he fet 65 entrenes dels que han sortit 1089.53 km i he empleat 82 hores 41 minuts 40 segons. Han sigut hores de dur i sacrificat entrenament, han sigut dies de series, de costes, de rodades de recuperació, de rodades llargues, de calor, de fred, de pluja, de vent, de matinades, de rialles, de soledat, de gaudir de la companyia de Cristian, de Santi Garcia, de Sabina i Juana la loca.

En aquest entrenament he batut el meu record de kilòmetres i de dies entrenats per mes i per setmana, també he fet la meua millor marca en un 10000 i en una Mitja Marató.

Una setmana abans de la cursa vaig comentar en Juan Luis i Santi Garcia la tàctica a seguir, jo els deia que igual tenia por d'eixir massa fort i arriscar que d'eixir excessivament conservador, al final vam decidir d'eixir a 4:10 min/km i fins on el cos aguante. La veritat que per ser la primera vegada que intentava baixar de 3 hores va estar prou bé ja que la primera mitja marató en va costar 1:28:11
i la segona mitja 1:29:16 pràcticament el mateix temps.

Vull donar-les gracies per el vostre recolzament durant la cursa a tota l'afició cul-rojaaaa (Abel, Fabricio, Bruno, Mercedes, Araceli, Arnau, Raquel, Tatiana ...) que va vindre a voremos. També a Sergio i Noelia que ens van fer un seguiment de meravella en avituallaments liquits i sòlids i com no a Sandra que em va pegar l'espenta que em faltava per tal d'afrontar aquest repte en tot el que representava aixo per ella i em va dir que a mi em sobraven castanyes per tal de rebentar les 3 hores i mira per a on ja tenim ací el primer sub 3 en un crono de 2:57:27 i acabant en la posició 171 de la general i en la 60 de la categoria sènior.

I com diu el meu amic i company Santi Garcia “Tot va començar com un somni. Vas somiar en ser heroi per un dia. Vas sentir que anava a ser difícil. Que hi havia de sacrificar-se. Que anaves a passar per hores i hores de dur entrenament. Difícil existeix, impossible NO!” I ara et toca somiar a tu mascle que Sevilla esta al girar la cantonada.

2 comentaris:

Elbakdelcentena ha dit...

Im presionante!!!! en dos palabras,ja,ja,ja.
Santi t'ho mereixies.
Enhorabona!!!
Amunt Culrojos pel món!!!

Sandra ha dit...

"Vaya pedazo de redacción", esta clar que ho aconseguiries, quan jo dic que pots es que pots.