2 de maig del 2012

Entrenament modest

El senyo Bak tambe va fent algún entrene per no perdre la forma. El passat día 1 de maig tambe vaig eixir a pegar una volteta en solitari, com de costum...
Vaig eixir de casa a les 7:37h direcció al Bartolo, aquesta mateixa ruta va ser la que en va fotre el genoll i volia llevar-me el cuquet i la maladicció d'aquell entrenament. I tant que ho vaig aconseguir i amb gran satisfacció, aci teniu el resultat dels laps:

Lap 1 - 00:30:22h.  6,06km Entrada a la Pobla Tornesa
Lap 2 - 00:50:19h.  9,28km Encreuament Cami Santes amb senda Balaguera
Lap 3 - 01:12:31h. 11,09km Fí de la senda Balaguera a la creu del Bartolo
Lap 4 - 01:43:50h. 16,33km Principi Senda cami de les Santes fins principi Senda Balaguera
Lap 5 - 01:52:00h. 17,60km Encreuament Cami Santes amb senda Balaguera (de tornada)
Lap 6 - 02:09:54h. 20,77km Eixida de la Pobla (mateix punt Lap 1 de tornada)
Fi       - 02:46:24h. 26,88km Zona abitual d'eixida entrenaments (contenidors C/Colsets)

Mitja de ritme  6,11 min/km
Elevasió 654 D+ 663D-

Bueno pués xicots aixó a segut tot, anem fent poc a poc per no perdre res.
Enyore les eixidetes amb companyia i els esmorzarets.

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

No està gens malament eixe perfil. M'alegre de que estigues entrenant i sobretot de la recuperació del genoll.

Pel que comentes de l'enyorança, que t'he de dir? Ja saps on estem.

I de l'esmorzaret, si tot va bé, després de la CSP en farem un por todo lo alto.

Salut i quilòmetres.

Elbakdelcentena ha dit...

Santi, clar que se on esteu, lo que passe es que no vullc interrumpre els entrenes que feu de cara al CSP, esteu com a roques i jo considere que no estic a l'altura. Ara en pasar el CSP ja quedarem i farem alguna eixideta tots junts i com no, si feu compte de fer un esmorzaret "por todo lo alto", el Senyo Bak s'apunte a lo que faja falta.
Amunt culrojospelmón!!!