7 de desembre del 2012

III Marató Internacional Ciutat de Castelló (1)

A poc més de 24 hores per donar l'eixida d'aquesta 3a edició, puc dir que tinc els deures acabats. Tot i això, de vegades, no assegura poder treure bona nota a l'examen. Però tampoc és la meua intenció. Amb un aprovat em done per satisfet, doncs l'any ha sigut llarg i complet.

Sí que voldria agrair al meu amic, company i entrenador Juanlu, que està passant per una situació de salut complicada, els diferents entrenaments i esforços que ha fet per intentar adaptar els entrenaments a les nostres possibilitats. Ha sigut ell qui realment m'ha posat al cap les sèries, els canvis de ritme, el farleck, etc., que jo mai havia fet i que ara ja no puc passar sense ells.

Juanlu, que l'any passat es va animar a fer de pràctic de 3 hores durant la primera mitja marató i va clavar el temps en 1h 29m, enguany tenia intenció de correr el marató sencer. Portava unes quantes setmanes amb bons estrenaments i tenia intenció de fer bona marca. Però, primer una lesió i després un dolent diagnòstic en unes proves mèdiques, han fet que no puga participar.

Ara, que ell no podrà correr, serem Santi i jo amb els dorsals 279 i 283 respectivament, els qui durem a Juanlu present pels carrers, avingudes i places de Castelló, donant-li ànims per a que es millore el més prompte possible i que puga tornar a correr aquesta Marató de Castelló en pròximes edicions.

ÀNIM JUANLU!

Santi Garcia.