27 de desembre del 2012

LOCURA O REALITAT¡¡¡¡

Aquest any 2013, crec que vaig a fer la locura mes gran de la meua vida: Vaig a pujar a Sant Joan, si si, vaig a fer la MIM. Be, realment encara estic a temps de no inscriu-me, si ho pense segurament no ho fare, pero no vaig a pensar-lo, vaig a deixar-me portar per l´emocio, l´estat fisic i d´anims que ara mateix estic atravesant.
No vaig a pensar en temps, ni en correr o caminar, el que vaig a pensar i el que vull es arrivar. Si faig tot aquest esforç, jo i tota la gent que tinc al voltant, perque seran ells els que em permitiran entrenar mes o menys, espere no quedar-me per el cami, per aixo adopatare una actitud conservadora, i aixi poder complir aquest somni, que ara mateix estic somiant.

Aixi que xiquets, AÑO NUEVO, RETO NUEVO, doneu-me totes les forçes que teniu i confieu en mi, jo si ho pense fer¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

2 comentaris:

Rocalaguela ha dit...

Tranquila carinyet que tu pots de sobra. Nosaltres t'ajudarem i farem tota la força que faja falta.

Anim i entrena fort !!!

Nunivak ha dit...

Molt bé Sandra. Com ja t'haurà dit el teu consorte, he replegat algunes cites que m'agraden repetir i en aquest cas la que te puc dir és: "La constància en el treball és el secret de l'èxit".

Ara bé, algunes horetes de "desfaeno" hauràs de passar.