20 de març del 2014

16a Marxa a peu per Borriol

La VI Lliga de Curses de Muntanya Castelló Nord va començar diumenge passat amb la 16a marxa a peu per Borriol. Al voltant d'una quinzena de culrojos i culroges vam estar presents en aquesta multitudinària prova, on es va batre el récord de participants. 930 corredors a la prova oficial i prop de 270 en la marxa no competitiva.

Per la meua part, prou satisfet de la cursa en general, tot i que vaig tindre diferents sensacions al llarg del recorregut.

Després d'una eixida a full i amb les polsacions disparades, vaig tindre una fase intermitja irregular on les cames volien però no podien, segurament causat per eixe inici massa fort. Afortunadament entre el control de les Antenes i el de Codina vaig menjar i beure bé, doncs la calor es feia notar i em vaig recuperar bastant.

La pujada de Codina fins La Pedra trotant fins a dalt i l'última baixada a tope passant corredors, per a arribar als carrers de Borriol i fins la plaça on està situada la línia d'arribada.

Temps de: 2h 22m
Clasificació general: el 76 i de Veterans A: el 16

Santi Garcia.