16 de març del 2014

Trail les Fonts 70km i 4000+


Aquest cap de setmana passat es celebrava en Xerta l'Ultra de les Fonts, es un Ultra que es composa de tres etapes que son La Nocturneta de 23km i 350+, el Trail de 70km i 4000+ i La cursa de les Fonts 27 km i 1650+.
Jo no feia comte de fer aquesta cursa, però una setmana abans em van proposar córrer-la, i com no se dir que no, el divendres cap a Xerta, això si, jo només faig el trail de 70km. I vull dedicar-li a David Mundina per donar-me l'oportunitat de córrer aquesta cursa que tingues una bona i rapida recuperació.
Aquest Trail m'agrada molt per la seva duresa i per l'entorn on se desenvolupa, la vaig fer l'any passat en 10:10:54 i en aquesta ocasió me vaig proposar i conscienciar mentalment que tenia que ser sub-10, així que llapis en ma i anotar parcials.
Comença la cursa i tinc unes sensacions brutals, crec que mai he començat una cursa tan decidit com aquesta vegada i es així mes o menys fins al km 48 -50 . I del km 48 fins al km 63 vaig anar a menys, jo anava veient com les forces s'anaven escapant, la calor i els kilòmetres començaven a passar factura, en algun moment vaig arribar a pensar que el ser sub-10 perillava. I a partir del km 63 fins a meta vaig cremar tot lo que me quedava i al final 9:57:44 objectiu aconseguit i vos asseguro que no ha sigut fàcil, hi ha que lluitar dur fins l'ultim moment. 
Vull donar les gracies als meus avitualladors durant tota la cursa David i Adolf Marco me vau ser de gran ajuda i a tots aquells que m'haveu enviat un missatge d'ànim vosaltres feu que siga tot mes fàcil. També a Sandra i els meus fills Oriol i Júlia per vindre, per la vostra comprensió i per el vostre amor incondicional, arribar a meta i veure la teua família es lo millor...

4 comentaris:

traficdart ha dit...

Que fort Santi!!! quina fortaleça i tenaçitat!!!

Sandra ha dit...

Tots tenen el resultat que es mereixen, i tu has lluitat per aconseguir-lo. Enhorabona, a per un altra.

Elbakdelcentena ha dit...

Un tio dur i en molt de "coco" si senyor!!!!

Amunt Culrojos pel món!!!

Nunivak ha dit...

No està gens malament per a ser de poble.
Haurem d'anar cap allà a vore com és eixe terreny!!