30 de setembre del 2010

III Volta de Cati by Rocalaguela

Aquesta volta va ser un desastre per mi ja que vaig estar tota la setmana en gastroenteritis i la nit abans no vaig dormir quasi, però com no soc cabut ni res i ja estava inscrit vaig decidir anar a fer-la.

Dons si la vaig fer i la vaig acabar ja que lo de abandonar no esta dins del meu cap, però es que les meues cames no responien . Aquesta carrera me va ensenyar que quan no estàs en facultats t'has de quedar a casa o com a molt vas a veure els companys que fan i desprès esmorzes en ells però, per anar a fer el ongis te quedes a casa.

Hem va costar 3:00:03 una barbaritat mes de 30 minuts mes de lo que esperava.

De les males experiències també s’aprèn.

3 comentaris:

Elbakdelcentena ha dit...

Xaaa!!! jo en conec un que fa uns díes li va passar algo paregut, i et puc assegurar que m'he deprés bé la llisó.

LORENZO ha dit...

Hola Santi soy loren de villena, amigo de fernando u nuria, que tal estas, el di 30 estare por alli para la carrera. nos vemos

Rocalaguela ha dit...

Hola Loren no esperaba verte por aqui nos vemos en Vilafamés y espero que te salga una buena carrera.