19 d’abril del 2011

Test: Castelló - Les Useres

Bon día a tots, membres del blog i seguidors. Ahí va un altra crònica d'uns dels clàssics entrenes per preparar la també clàssica MIM.

El dissabte vaig estar de boda, però tot i això ja tenia planejat el fer un test de Castelló-Useres. En acabar la boda varem anar la meua dona, els dos xiquets i jo a deixar un cotxe a les Useres, per poder baixar el diumenge a casa sense haver de molestar a ningú per a que pujara a replegar-me. Es diumenge de rams i tots tenen xiquets que estan il.lusionats en agafar la palma o el ram d'olivera "borrá" i anar-se'n a fer la festa de la procesó.

Bueno pues ja es diumenge 17/04/2011, son les 5.50h i sona el despertador. Amunt que anem la dona i jo, fem un desdejuni com deu mana, jo mes que ella, per suposat, ella no anava a córrer, i surtim cap a l'estadi Castalia. El dia el fa fresquet, en arribar al encreuament de "les forques" el termòmetre marque 4ºC i tal com anem baixant a Castelló va pujant, però no cap barbaritat, en Borriol 6ºC, i en el Castalia 9ºC. Bueno la temperatura no esta malament del tot per a córrer.

Son les 7.00h hi ha molta gent per l'estadi que van a realitzar possiblement el mateix entrenament . Van surtin grupets de gent per separat i alguns en solitari, sembla ser que avui la MIM a organitzat uns dels seus tradicionals entrenaments en grup, avituallaments i autobús.

Bueno pues després d'estirar un poc i vore com la gent va surtint ahí que vaig jo. Crono en marxa i cap amunt, vaig cómode a un ritme mitjà tirant a fortet, per poder arribar a la senda de la cantera en un temps considerable per evitar el tradicional tapó. Vaig passant gent i vaig saludant, sembla que avui no correre assoles. Arribe a la senda en 21' 51", vaig molt bé i en bones sensasions, arribe a la cantera, 29' 33", açò va molt bé, continue cap endavant i arribe al pont que creue la carretera de l'entrada a Borriol. 1º "lap" 45' 52", continue cap a la Pedra.

Ahí hi ha gent de la MIM que jo conec Eva Campos que es veina meua, ens saludem i em comenta que hi ha més gent al davant. 2º "lap" 1:22:48 bones sensasions i molt content, agafe el camí cap al pou del Mollet en molt d'entusiasme, arribe a la senda que baixa des del mas del Caino direcció al barranc de Les Parres. La senda està molt malament, es coneix que hauran passat motos perqué hi ha molta pedra solta i hi ha perill de fer-se mal. Arribe a la pista, ja tenia ganes, i agafe la directa cap al Barranc de Les Parres. Ahí tenie una garrafa d'aigua fresqueta amagada que vaig deixar el divendres la nit. Pegue trago, en rente un poc el coll i les cames i surt cap a la Bassa de les Oronetes. 3º "lap" 1:57:34 (surtint).

En la senda que hi ha passant ja tot el tram del Barranc de les Parres, en trobe una parella de corredors ja d'una categoría de "Veterans C" ens saludem mutuament i en deixen passar. Un poc més endavant en trobe un grupet de 4 o 5 de gent de Borriol que conec. Estaven parats com si esperaren a algú, ens saludem i em donen ànims " ale valent amunt" això en va donar molta força. Arribe a La Bassa de les Oronetes, allí tambe tenía aigua amagada, faig la mateixa operació em rente el coll, la cara , les cames, pegue trago, ompli el bidonet i surt cap a Les Useres. "Lap" 2:32:50.

Quant vaig vore el temps sabie que tenie possibilitats d'arribar a Les Useres per baix de les 3 hores i mitja. Em vaig fer molt content. En aplegar a la rambla feia molta calor i no corria gents d'aire començave a notar un poc de cansament debut a la calor. Arribe al punt on la MIM passada vaig patir una lesió en els isquios que em van fer abandonar, el pensament em va fer recordar aquells moments i em va ficar la pell de gallina. Una vegada superat aquell punt em vaig animar, perque en trobava bé. Un poc mes amunt cap al KM 30 mes o menys em trobe un poc sofocat per la calor, però pense que ja estava arribant i després de caminar un poc em recupere. Ja estic al depòsit de l'aigua i porte 3.20.12, vaig pensar que arribava per baix de 3.30h i vaig taure tot lo que en quedava dins i cap amunt.

Arribe al puesto de l'alfombra en 3h 29m 35sg

Supeeeeerrrr!!!! satisfeeeeeeeet!!!

Cristian Ibáñez

4 comentaris:

Sandra ha dit...

Molt be Cristian, aquest any espere vore´t a Sant Joan pero baixant per la sendeta, no pujant en Zenaida per el cami, l´any pasat no entenia que pasava, vaig pensar hi ha dos Abels? no pot ser.
Molts anims. Sort

Elbakdelcentena ha dit...

Moltes gracies pels ànims,Sandra. La veritat es que a mi tambe m'agradaria vorer-vos a tots d'avall de l'ultima senda, en l'ultima curva avants del arc de meta, am els xiquets, tota la gent mirant ansiosa a que baixen els seus, es una sensasió especial, i molt emotiva.

Moltes gracies

Pelailla ha dit...

ye xicot, estas fet un bou. a vore si ens veem el finde i parlem

Rocalaguela ha dit...

Ahi Parit !!!!

A vore si m'esgarronaras el dia de la MiM !!!!

Lo dificil ho fem lo impossible ho intentem!!! recordau eixe dia.