1 d’abril del 2011

Vilafamés - la Bassa - Useres - S.M.Torrocelles - castell d'Atzeneta

Aquest cap de setmana Santi i jo teniem previst fer el recorregut que porta el títol de l’entrada, però diferents compromisos per part dels dos i que també són festes de Sant Miquel a Vilafamés, hem avançat l’eixida a ahir dijous.

Pel matí, Santi i Sandra han anat a deixar un cotxe al castell d’Atzeneta i així quan arribem, no cal que ningú estiga pendent de vindre a replegar-nos.

Hem quedat a les 14.30h. I amb rigorosa puntualitat i amb molta calor (22ºC), eixim cap a la trisiola al ritme de sempre. Poc més endavant, abans de la Canal, Santi es queda un poc, cosa que m’estranya i comenta que afluixem un poc el ritme. Arribem a la ctra. de Moró en 39m. Pel barranc de les Parres es posa davant i així porta ell el ritme per intentar anar menys forçat. A l’eixir de la senda, les primeres costes de la pista comença a notar que les cames no li van i poc abans de la Bassa decideix donar-me les claus del cotxe.

Així que després de parar uns minuts a la Bassa, Santi té decidit tornar cap a Vilafamés i jo continue cap a Useres. Portavem uns 13km (1h 20m) i em quedavem 21km per arribar fins el castell d’Atzeneta.

Continue fent molta calor, són les 16h de la vesprada aprox. i per dins de la rambla no corre gens l’aire. Per fi arribe a Useres (2h 06m). Ompli el bidó d’aigua i em banye el cap, la cara i les cames.

Afortunadament, poc després d’eixir d’Useres s’ennuvola i comença a correr un poc d’aire. Baixant al barranc de Sant Miquel de les Torrocelles em sona el mòbil. Es Santi que em pregunta on estic i em diu que ja ha arribat a casa.

En uns minuts estic en Sant Miquel (3h 14m). Em torne a refrescar en aigua de la cisterna de l’ermita i continue per la pista cap al castell d’Atzeneta.

Ja em costa trotar cap amunt i tinc ganes d’arribar. Estic a l’última rampa i ja veig el castell al final de la pista. Quedarà 1,5 km i en continua baixada. Açò ja està!

Per fi arribe al cotxe, cansat i satisfet al mateix temps:
33.910 km – 3h 30m – 1.245 D+

Ara només queda baixar a Vilafamés i tornar-li el cotxe a la senyora de Santi.

Santi Garcia.

1 comentari:

Elbakdelcentena ha dit...

Xaaa!!!! m'ha que sou brutos!.
A les 14:30h son hores de fer la siesta, no d'eixir a fer barbaritats com aquesta de 34KM.
Santi G. per lo que veig, estas com un bou, ultimament estas fent uns tiempasos als entrenes. Bona senyal de cara a la MIM. Rocalaguela pot ser que les circunstancies han fet que tingueres un mal día, has estat de viatge, has estat conduint molts kilometres i vulgues o no es va acomulant cansament. No mes cal que reposes un poc i ja estas a l'altura, que ultimament també ho estas fent molt bé.

Ànim i amunt culrojospelmon!!!