4 d’abril del 2011

Useres - Lloma Bernat - Useres

Xicots avui el senyor Bak ha fet una de les eixides corresponents a l'entrene pera la MIM.

Bueno pues ahí va: aquestos dies en vilafamés, hem estat de festes, com tots els anys es celebra la festa de Sant Miquel, sempre coincideix en el 2º finde de la Magdalena. Bueno pues tot i això no hi ha de perdre els entrenes, que no estem per perdre rés.

Este matí, cap a les 7.00h he surtit de casa direcció les Useres. He aparcat on es fica l'alfombra en el control de les Useres el día de la MiM. Són les 7.17h i agafe el cami cap a Sant Miquel de les Torrocelles. En el punt mes alt de la primera costa "cartell pelegrins" he fet el primer "lap" 00:38:23 i continue cap amunt. A Sant Miquel de les Torrocelles he pouat una poca d'aigua per rentar-me i omplir el bidonet i he fet el 2º "lap" 01:11:13. Continue direcció La Lloma de Bernat, passe el Mas d'Aicart, i en trobe molt bé de sensasions, agafe la senda que puja a la Lloma, i a falta d'uns 500 metres per coronar-la, en sona el mòbil. El porte dins d'un dels compartiments del cinturó i em costa un poc de traure'l. Es talla la trucada i seguidament torna a sonar. És el senyor Nunivak, no hi havia molta cobertura i en costava parlar i entendre la conversa, tot i aixó el poder comunicar-me en algú conegut m'ha donat molts ànims. He arribat a la pista asfaltada de La Lloma i fet "lap" 1:56:18.

Una vegada allí, he cridat a la meua dona per que estiguera tranquila, he menjat una barreta de les negres i cap avall. Estava molt satisfet i animat en eixos moments i he agafat un ritme fortet cap a Sant Miquel. He arribat en 28 minuts, "lap" 2:25:15 després de reposar aigua i rentar-me. Comença a fer molta calor, l'ambient està boiros i humit i la sensasió es de "botxorno", ja comence a notar els kilometres acumulats. Tinc el cap despejat i el que pense es que està dins de lo normal, llavors no se me fa tant pesat. Arribe al "Pouet Blanc", on només m'ha faltat prendre el bany, perque m'he rentat totes les parts del cos possibles. He omplit el botellí des de dins del pouet i he continuat. La costa última abans de coronar el "cartell dels pelegrins" se m'ha fet un poc llarga, però al final m'he le feta. "Lap" 03:08:28. He arribat a pensar que podria arrimar-me a les 3h i mitja, però ho tendria molt difícil. Quan he agafat el ritme cap avall m'he adonat que era quasi impossible i he canviat el pensament. Objectiu arribar en bones sensasións. M'anat molt bé el canviar el pensament. Al final arribe al cotxe en 03:36:43.

Estic molt satisfet del entrene de avui i m'he adonat que he après a gastar el cap en trajectes llargs.

Al final el garmin 305 diu:

1423m D+ 1430m D-
Total KM 29,460
Ritme 7,21 m/km

"Ahí queda eso"

3 comentaris:

Miguel ha dit...

Saludos Culrojos!!!

Buenos entrenes de cara a la MiM....vaya,vaya....Useres-LLoma ida y vuelta en 3:36, desde luego....ahí queda eso, nunca mejor dicho.
A seguir así, nos vemos por esas montañas.

Saludos

Nunivak ha dit...

Tot costa però al final els resultats van eixint. Les tirades llargues van agafant forma i bones sensacions. A vore si complim en les pròximes que queden i podem fer una bona MiM.
Cristian pots fer una molt bona Marató i mitja. Millor del que tú penses crec jo, però com ja hem dit altres vegades: en coneixement!!!

Hola Miguel, ens veem al MAMOVA, no?. Tinc entès que també aneu.
Salutacions i ja xarrarem per allí.

Rocalaguela ha dit...

Cristian si no passa res faras una MiM espectacular, jo pense igual que Nunivak que la faras millor que tú penses però CONEIXEMENT !!!