5 de juliol del 2011

VII Cursa de Muntanya a Benassal 2011

Diumenge passat es va celebrar la VII Volta de Muntanya de Benassal, sobre un recorregut de 21 km i 840m D+. Aquesta cursa era la III prova puntuable de la Lliga Castelló Nord. En aquesta ocasió anem Antonio, Fabri i jo. Això ja dona, com a mínim, conversa per al trajecte de pujar i baixar en el cotxe. Bona diferència de l'any passat.

Fabri i Antonio no havíen estat en cap edició i jo només recordava diversos trams de l'any anterior. Així que vam estar comentant sobre els temps aproximats que podriem fer.

Per la meua part només començar tenia sensació d'anar massa forçat, però vaig intentar mantindre el ritme per no perdre posicions en els primers trams de baixada per senda en direcció al rivet. Sense parar en el primer control guanye unes quantes posicions i em trobe més còmode agafant el meu ritme.

M'agrupe en un parell de corredors que per pista i cara amunt se me'n vam uns metres per davant, però quan agafem senda cap avall baixen el ritme i ens tornem a agrupar sense deixar-me passar. Açò es repeteix en 2 ó 3 ocasions, cosa que em fan perdre uns segons que a la fí seran els que em faran falta per poder baixar el temps de l'any passat.

Recordava que deprés de l'ermita de Sant Cristófol hi havia uns trams de senda tècnica en certa dificultat i si no volia tornar a perdre més temps havia d'eixir del control per davant d'ells. Em va costar perquè la pujada a l'ermita és dura encara que no molt llarga.

Isc de l'avituallament per davant d'ells, però ja no em queda temps per recuperar i en la baixada hi ha d'anar en compte, doncs és més complicada del que recordava.

Al final arribe a meta en 2h i 2m. Un minut més que l'any passat.
Antonio entre en 2h 16m i Fabri en 2h 38m.

Satisfets pels temps que hem fet cadascú, ens dutxem, ens canviem i passem compte de l'esmorçar que havia preparat l’organització, que tot i que no era massa variat, sí que hi havia quantitat per menjar i beure el que vullgueres.

Des de Dénia con amor, Santi Garcia.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aleee!!!, que be!!!
Ara a descansar unes dietes que no aniran malament. Agafa forces que t'aniran be per el mes d'agost. Que disfruteu molt dels díes d'estancia en dénia.
Des de Vilafames con amor, Cristian Ibáñez.
Ja,Ja,Ja...

Sandra ha dit...

Cuidadin per ahi per denia que hi ha molta aigua i volsaltres sou de montanya ehhh, Disfruteu

Anònim ha dit...

Gràcies. Interarem relaxar-nos i recuperar forces. La veritat es que està fent molta calor, però a la vora de la platja o dins de la piscina s'està de meravella.

Ah! no us penseu que he penjat les espardenyes. Aquest matí he fet 12 quilometrets per pujar fins a la mitat del Montgó i després he desdejunat com un cavaller. Que dic com un cavaller, com un Ministre! jajaja

Santi G.