24 de juliol del 2011

Entrene 50km: III Volta al Terme de Vilafamés

Dimarts passat, 19 de juliol, i contents com unes pasques com podeu vore, Sergio, Santi i jo mateix, començavem la volta al terme de Vilafamés de 50 km.

Com alguns ja sabeu, el 26 d'agost tenim previst anar a fer la cursa "Carros de Foc" en la modalitat Sky Runner i per tant havíem quedat en fer un parell d'eixides llargues per poder afrontar aquesta cursa d'ultrafons en les millors condicions posibles i per tant no ens vindria gens malament fer un parell d'entrenaments amb bastons, motxila i tot el material necessari per a una prova d'aquestes característiques.

I així es com a les 17h de la vesprada comencem el recorregut amb una contínua pujada d'uns 400 mts D+. De seguida ens vam adonar que el calor ens podria fastidiar de bona manera, doncs hi havia moments que no corria gens l'aire i la hidratació era fonamental. Cosa que ens havíem organitzat Santi i jo per deixar aigua en tres llocs diferents del recorregut.

Vam patir un parell de moments de crisis, on ens vam arribar a plantejar si continuar amb el recorregut o adreçar cap a Vilafamés retallant al màxim el recorregut. Però com tinc uns companys, que a banda d'amics són més cabuts que el copón, doncs avant que vam anar. Això sí. Vam parar, vam beure i menjar en tranquilitat per poder continuar i acabar la volta que ens havíem proposat.

Jo particularment, hem vaig trobar bé fins el km 40. En la part final tenia les cames molt pesades i hem costava trotar, possiblement perquè no estava recuperat del tot de la cursa del diumenge a Morella. Però al final i després de 7h justes vam finalitzar el recorregut de 50 km.

Ara a recuperar, seguir entrenant i a principis d'agost prepararem una altra eixida llarga per poder estar en "Carros de Foc" en les millors condicions posibles.

Santi Garcia.

1 comentari:

Pelailla ha dit...

A part d´estar molt bé el que s'ha comentat, he d'afegir una coseta que al meu amic se li ha oblidat, i és que al km 47 un servidor va fer cap dins d´una "romiguera" (no sé si està ben escrit, jejeje ) i això que estava avisat i tot. Ah! per cert avui encara m'he tret una punxa que rondava per ahí, jejeje. Tot i això va ser una bona experiència.