8 de novembre del 2010

Falten 33 dies per a la Marató de Castelló

A falta de 33 dies per a la Marató de Castelló vos tinc que dir que no se quin temps podré arribar a fer i com m’aniran les coses però lo que si vos puc dir a hores d’ara es que l’entrenament esta fent el seu efecte i que m’encontra en un estat de forma que crec que mai he estat tant fort. El dia 21 de novembre anirem a Valencia a fer la mitja marató per tal de veure quines sensacions tenim en carrera i com estem realment. I a partir d’aquest moment haurem de començar a polir el que falta, ja que hi ha no quedarà molt de temps de reacció i si mos encantem la cagarem !!! jo la veritat es que com mai he fet una marató d’asfalt estic un poc cagat.

1 comentari:

Elbakdelcentena ha dit...

Jo, en tot lo que me conteu tú i Nunivak que feu en els entrenaments, i en l'experiencia que tinc jo mateix, en fer un entrenament personalitzat per poder afrontar una Marató, et puc dir, que en condicions normals, pots fer una senyo Marató.
Molt de coneisiment, i sobretot creute durant tota la cursa que pots en ella, aixó t'ajudará molt.
Ale, i no tingues por perque te veig com un bou.
Amunt culrojospelmon!!!