20 de gener del 2011

GR-10xtrem 2011

El dissabte 15 de gener es celebrava el primer Ultra Trail de l'any el GR-10xtrem, aquest GR va de Puçol a Lisboa però nosaltres en la cursa tan sols fem de Puçol a la Pobleta d'Andilla o siga 93 km i 3800m de desnivell positiu. Es una cursa en una primera part molt tècnica, hi han unes pujades per damunt unes roques que lo flipas això es fer escalada, ara ja se per que li diuen xtrem i una segona part molt corredora, te molta pista i corriols que es podien córrer molt bé. En definitiva molt bonic el Ultra.

Aquest Ultra també l'hem corregut el Sr. Garcia i jo en la categoria de parelles, es el nostre 3er Ultra junts i es el que millor ens ha eixit de tots. Vam anar en tot moment per baix de les previsions establertes en un principi, Ens trobàvem bé i anàvem fent , això no vol dir que no patiguerem vam tindre moments per tot i per a tots, igual ens agafava ganes de riure com ganes d'apretar a córrer.

Vam eixir a les 6 del mati de Puçol i al moment ja anàvem per un corriol cap amunt i si et donaves la volta veies les llums dels frontals que feien com una gran serp i al fons es veien els llums de la ciutat, que foto mes guapa !!! vaig pensar. Al acabar-se el corriol ens esperava una sorpresa, el pas dels Borregs, jo em vaig quedar flipat al veure una paret quasi vertical per la que hi havia que pujar. Peró això no era el pitjor que ens esperava, el pitjor i lo millor tot al mateix temps era el Barranc del Garbí lo pitjor per lo tècnic que era i lo millor per lo bonic. Una vegada passat aquest tram ja no hi ha res complicat.

Passem per Gatova en 6 hores 1 minut, allí ens mengem un plat d'arròs bullit en tomata uns fruits secs, algun troç de plàtan i entre mos i mos anem xarrant en Agut, que ens donava ànims i ens deia tranquils que aneu be i lo fotut ja ha passat. La veritat es que tenia raó lo fotut ja havia passat, Gracies Agut. Al eixir de Gatova vam passar a una parella de xiques que vam anar tot l'ultra fent la goma, ara anem nosaltres davant ara van elles que valentes son !!

La resta ja es anar fent kilòmetres i passarar pels avituallaments i fer kilòmetres fins arribar a Canals 6è. i últim control que portem 11 hores i 37 minuts i decidim apretar tot el que puguem per baixar de 13 hores i ho vam fer ens varem exprimir al màxim a mi no em quedava ni una gota de suc ho vaig donar tot de mi per tal de poder rebentar les 13 hores. Baixant cap Andilla varem encendre els frontals per que ja es feia fosc i per tant ja no veiem bé on ficàvem els peus i començava a ser perillós, en aquest tram ens va cridar Cristian preguntant-nos que on estàvem i li vam dir que anàvem a fer temps i que després parlaríem i vam penjar, ell deguera pensar “estos flautes estan poc bojos”. Peró com a nosaltres ens dona igual lo que pensen els demés i com a cabuts no ens guanya ningú "pues ahi queda eso" 12h,47min,51seg. La primera de l'any ja la tenim al sac.

Com diuen els castellans "es de bien nacido el ser agradecido" pues ahi van els agraïments.

Sandra, Oriol i Júlia gracies per tot.
Vicent i Melin gracies per haver agafat els xiquets el divendres la nit per tal de que jo poguera descansar i per ajudar a Sandra mentre jo estava fora.
Pare gracies per portar-nos a Puçol al final seràs el nostre xofer oficial.
Noe i Sergio “Pelailla” encara que per mi sempre seràs Roldan o Ruly gracies per vindre a replegar-nos a la Pobleta, pobra Noe es va marejar com una rata, ara ja sabeu per on hi ha que pujar a la pròxima.
Cristian i la resta de culrojospelmon gracies per els ànims.
També gracies a tots els que ens heu donat suport de una forma o un altra.

Ja podeu vore les fotos a l'àlbum web de picasa.

Elbakdelcentena ha dit...

La veritat es que si que ho vaig pensar,però tambe se de bona ma lo recabuts que sou els dos, encara que S.aborit sempre un poquet mes.
Enhorabona i que os dure tota la vida eixa cabotería, es una de les coses que os fara continuar en aquest meravellos mundillo