31 de juliol del 2012

9ª Setmana d'entrenaments per a l'UTMB 2012

El resum de la setmana del 23/07 al 29/07 es el següent:

  • 16:35:45 hores entrenades
  • 92.03 km de running
  • 144.28 km de Road Bike
  • Desnivell Acumulat 3542 + 
  • 1h 30' de gimnàs
Aquesta setmana ha sigut un poc estranya ja que Oriol ha estat malet i no he pogut fer tots els entrenos, aixo si el entreno del dissabte va ser espectacular al principi molt bones sensacions vaig pujar de les Santes al cim del Bartolo tot al trotet sense parar i desprès va vindre el sol i me va fotre una socarrada tremenda però no hem va pegar tot lo fort que deuria i encara hem vaig recuperar per tal d'acabar l'entrene en condicions. Dissabte vaig patir molt per la calor però també vaig disfrutar molt de saber que estic en unes bones condicions físiques.