4 de juliol del 2012

5ª Setmana d'entrenaments per a l'UTMB 2012

El resum de la setmana del 25/06 al 01/07 es el següent:

  • 14:53:27 hores entrenades
  • 110.30 km de running
  • 76.17 km de Road Bike
  • Desnivell acumulat 2060 +
  • 1h 30' de gimnas
Per molt que volia no he pogut ficar-lo abans, Vaig començar la setmana molt bé peró dissabte en la rodada llarga me va tornar a molestar la lesió que porte arrossegant des de fa ja un temps en el peroneo i vaig tindre que tirar per el dret cap a casa per aixo em surten  uns 15 km menys del que deuria. En veritat estic un poc cabrejat i  cavil·lós per si de cas aquesta lesió em fa una mala passada per al UTMB.

2 comentaris:

Nunivak ha dit...

Tranquil no te cabreges ni penses coses rares.

Hi ha cuidar el peu tot el que es puga i trampejar fins setembre.

Després tindràs temps per descansar i recuperar-lo del tot.

Ànim que els entrenes estan eixint molt bé!

Elbakdelcentena ha dit...

Santi, ànim i no li pegues voltes, cuidat el peu tot el que pugues, i fes-te el tranament que corresponga, com diu Santi, trampejant fins el UTMB.

Cuidat i animat