12 de maig del 2010

Entrene: Volta de Muntanya de Vall d'Alba

El pròxim dia 5 de juny es celebrarà la volta de muntanya de Vall d’Alba. I ja fa uns dies que anavem comentant que hauríem d’anar a vore el recorregut, doncs alguns de nosaltres feia uns anys que no participavem i altres, com jo mateix, no havíem pogut anar mai. Així que tots teniem ganes d’anar a vore el terreny, fins no fa molts anys encara culroig, per on transcorre la marxa.

La veritat es que no pensavem que seria abans de la MiM (recordem que és aquest dissabte dia 15), però com que aquesta setmana els deures ja estan tots fets, doncs tampoc vindrà malament soltar un poc les cames.

Als culrojos ja habituals d’aquestes correduries s’han afegit Fabricio i Sandra. Dos culrojos més que també fan intenció de correr en la marxa de Vall d’Alba i que no ho van fer gens malament en l’entrenament d’ahir.
Més fotos a l’àlbum web de culrojospelmon.
Com que les pròximes reflexions ja seran després de la MiM m’agradaria fer un parell de comentaris per a Santi i Cristian.

1. Estic molt content i satisfet d’haver compartit en vosaltres, tant els entrenaments com les carreres en que hem participat junts en els últims mesos. Unes vegades, la majoria, hem aconseguit els objectius que ens hem proposat, en altres ocasions no ha pogut ser. Però sempre des de la diversió i de vore aquest esport com a vida sana i saludable dins de les nostres possibilitats.

2. Ara, la MiM, és la culminació de tots eixos entrenaments de muntanya que hem estat fent. La veritat que és un repte important. 65 km donen per a molt i més si ens hem proposat en baixar de les 8h 30m. És normal que apareguen els nervis. Fins i tot jo, que amb aquesta seran 11 participacions, estic nerviós. I és bó tindre eixe puntet de nervis. Això, no fa més que demostrar que tenim ganes, interès i estem motivats per afrontar la carrera. Físicament estem capacitats per poder fer el que ens hem proposat. Ens ho hem de creure i mentalitzar-nos de que anem a conseguir-ho. Hem entrenat per a d’això, no? Doncs que collons! Cap amunt con dos cojones i a les 14 hores que fiquen l’arròs que quan estarà cuit, nosaltres ja estarem sentats a la taula.

AMUNT CULROJOS !!!

6 comentaris:

Rocalaguela ha dit...

Bueno, que dir-vos? pues que la feina ja esta feta i ara falta vore els resultats que de ben segur que seran bons per lo menys aixo espero.

I el dissabte traurem tot aquest nervi acumulat i rebentarem a SERRADURA !!!!

AMUNT I CRITS !!!!!

QUIEN DIJO MIEDO HABIENDO HOSPITALES !!!

Ahh i gracies a vosaltres, per tot !

Elbakdelcentena ha dit...

cap amunt con dos cojones i una motoserra per reventar el estraquirot de serradura, enguany tením que reventar-lo tot, me cagon deu!!!, estem capacitats en sobra, estic molt convensut.

AMUNT I A ROSEGAR MUNTANYA!!!

zenaida ha dit...

Bueno jo volie felicitar als dos nous membres de les fotos a Fabri i a Sandra. A Fabricio volie donar-li anims per a que fere alguan marxa més ja que considere que està capacitat i ho farie de categoria. En segòn lloc volie felicitar a Sandra, t'admire!!! fa no res portaves als dos menuts dins teu... i mig any desprès faràs un carreròn en Vall d'Alba, anim!!! i a per totes CAMPIONA!!!

Sandra ha dit...

Xics moltes gracies a tots, intentare fer-la carrera lo millor posible, encara no estic jo en totes les meues facultats, pero bueno per algo s´escomença.
El cap de setmana del 29 farem la carrera de les dones a Vilafames, i el finde de despres la de vall d´alba, a vore si aixi poc a poc anem ficant-mos "al terreno".
Jo tambe volie donar les gracies a tots els acompanyants que vaig tindre, ja que pobres estaven tot el temps esperant-me, corrient un poc i damunt ere costa amunt, i despres ale a espera a la xica, pero "bueno es lo que hay", si se va en dones ja se sap que toque esperar alguna, i com en este cas nomes anave jo pues me tenieu que esperar a mi, jejeje.
Pero aixo si, me vaig ficar jo el Garmin, bufff Zenaida se corre el doble a gust en eixa casporra al braç, jejeje no se que haguere fet sense ella, jijij, no va aço es ironia, pero aixo si ehh santi encara no li havie be el rodatje i el dimarts li´l vaig fer jo eixe aparatet va traure fum i tot.

Bueno moltes gracies a tots un altra volta i espere poder fer-ne moltes mes i en millors condicions.

Fede ha dit...

fede: A Fabricio aparte de darle animos hay que darle un empujon y que se proceda a correr que piernas tiene, ah Fabricio ademas prueba algo por muy rapido que muevas las piernas, el cuerpo siempre te seguirá. Animo a todos y seguir así.

Fabricio ha dit...

Que dir-vos graies a tots, moltes gracies sobre tot als tres super-craks nunivak Rocalaguela i el senyo bak, per acompanyarnos moltes gracies de cor, perque sou gent molt sencilla, s'acopleu a tot i aixo fa que gent com nosaltres agarren aficio a eixe mon. Sandra a tu dirte que vaig rodar molt agust al teu costat i aixo de esperarte tant o diras pels supers craks no jeje.si en la carrera ho rrodes igual faras un tiempaso anim. a tu zenaida gracies per animar-me tant i tant ho intentare bueno per finalissar donar mols anims als tres craks pera la putja al peñagolossa tot os eixira rodat hau trevallat molt anim cristian tu pots, l'any que be si puc t'acompanyare jajajajaja.